Städa, Städa, Städa

jävlar i min lilla låda vad rent, snyggt och prydligt det är här hemma nu! känns som att trasan växt fast i näven som jag skrubbat. Jag har tom dammtorkat väggarna, oh yes i have. Micke (Markus brorsa) var precis här och satte de sista listerna (dörrlister) så nu är det bara spjälsängen som ska upp till grannen, barnvagnen som ska ner till barnvagnsrummet och sedan dammsuga och torka golven. Sen jäklar!

Var på banken tidigare idag, massa papper! Flyttar över allting till HB. Fonder, konton, pensionssparande, Eltons sparkonto och kapitalförsäkring ja allting. Så nu är jag Handelsbanken kund istället :) kommer dock ha båda bankerna lite parallellt för försäkringskassan och lite andra ställen ska hinna regga nya kontonumret. Hoppas att mobil-appen är bättre än Nordeas för den är skit och funkar typ aldrig, inte kan man göra något ned den heller.

till lunch blev det den somrigaste lunchen av de alla - Jordgubbar!
Jag äter såklart mina som man ska, med mjölk och bryter ned tunnbröd och sen lite socker på, mums!




Elton säger NEEEEEJ JAG VILL INTE HA NÅGON PUSS AV DIG!



/ Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Haha lillElton..Gullig bild!

Ulliz sa...

Va mumsigt de såg ut!! Spännande att se vad som händer med budgivning och allt!! Det är nu ditt/ert slit ska löna sig!! Puss!!