Feel the flow!

Det går bra nu, känns som både jag och Markus har ett riktigt bra flyt och det mesta går vår väg. Det är jättekul! :)
Har haft Markus hemma nu i två dagar och det har varit mysigt, synd att vädret inte varit det allra bästa bara. Hoppas sommarvärmen är på väg tillbaka omgående!

Idag har jag ett "känslo"-samtal inbokat med min barnmorska på BVC. Hon vill att vi ska prata om mina känslor runt förlossningen och om hur jag mått och mår nu. Det är jättebra för då fångar de nog upp om vissa personer inte mår bra, jag känner dock att jag inte har något behov av att prata med henne så funderar på att ställa in mötet. Jag vet inte vad jag skulle prata om? Jag mår jättebra för tillfället :) Jag känner inte heller riktigt att hon är den person jag skulle vilja anförtro mig till eller prata med om jag skulle ha något som tynger mig. Nja, det lutar nog åt att jag struntar i det där!


// Louise
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Lustigt det där med vädret ,själv tycker jag dessa två dagar har varit underbara.Vindstilla,varma men ändå inte för varma.Perfekta som jag beskrev för mamma igår,haha:)