Städdagen fr.o.m. hell

Pust!
har städat non-stop från 8 imorse till 15:30. Rensat, slängt, skurat, dammat, plockat. ja ALLT i hela lägenheten. Har nog aldrig städat så mycket på så kort tid någon gång. Men vi måste sälja asap och för att kunna göra det är det snabba puckar som gäller!
15:30 var vi på banken, nu är handpenningen betalad (vinkar iväg några hundra tusen).
17:00 så kom mäklaren hit, kollade runt och gick igenom allt. Om vi kör på den mäklaren så är det fotografering på onsdag och ut på hemmet på torsdag. Visning efter midsommar och så håller vi alla tummar som finns att den går snabbt som attan!
En annan mäklare kommer imorgon eftermiddag men då vi måste avböja fotografering senast kl 13 imorgon så måste jag ringa henne redan på morgonen och höra vad den har att säga. ååhhh vad mycket det är just nu!

Måste måla och småfixa lite mer i lägenheten med innan onsdag. (ingen stress alls :P)
Kan bara tacka gudarna att vi bestämde oss för att göra taket i köket tidigare i vår. hade vi behövt göra det nu skulle vi aldrig hinna. jag är även glad att jag är hemma och kan göra allt när Markus är på jobbet, annars hade vi aldrig hunnit!
Jag är så glad att Elton är så lugn och snäll. Idag har han antingen sovit eller suttit lugnt och tyst och tittat på när jag städat. Gullunge!

Kom på nu att jag inte ätit något på hela dagen heller, har varit så speedad! Har fått energi från 2 koppar kaffe och en chokladkaka.
Ska styra ihop en liten middag med fisk och blomkålsmos nu innan fotbollen!

det här var ett trist inlägg utan bilder men det är typ det jag pysslat med nu :)


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: