Knäckeliknäckebröd


Fröknäckebröden blev superbra! Efter att ha stått och torkat till i ugnen ett par timmar så blev de härligt krispiga och tunna. Härligt! Nu kan man ta sig en knäckemacka när man känner för det :P


Till middag blev det ett nytt recept från 56-bloggen. Nämligen Currybiffar i Ajvarsås med blomkålsris och sallad till! (recept HÄR) det var SUPERGOTT! Nu säger jag att allt är gott men det är ju det så är så himla bra med den här dieten, man får ju äta allt det göttiga och man saknar inte ens något när man har så många bra substitut.
Vi öppnade faktiskt en fin flaska amarone-vin till maten och jag drack ett halvt glas, jättegott! Man är inte bortskämd med vindrickandet på sista tiden :P

Som vanligt använder vi inte matbordet utan för middagsmys framför tv:n :) Vi får passa på nu innan Elton också ska börja äta med oss för då läre vi ju sitta vid middagsbordet. hehe.


Markus och jag har pratat om och fastnat för några eventuella planer för framtiden. Vi får se hur det blir men jag håller tummarna för att det blir som vi vill, jag återkommer om det :)

0 Kommentarer: