Budgivning?

Spännande att se om det blir någon sådan idag, tydligen var det bara 3 st (av endast 5 som kom) som skrev upp sig igår. gaaaa håller tummarna för att det går bra ändå. Det räcker ju faktiskt med att det är 2 personer som vill ha den. efter lunch så vet jag mer.

Igår kom Josefine tillbaka! wohoo jätteroligt tycker både jag och Elton (och Markus med tror jag ;)
Hon sov här inatt men ska bo hos svärmor (min) tills vi flyttar.
Skönt att ha lite familj nära igen! Hörde även en liten fågel som viskade att även Johanna funderar på att flytta hit...? ååh det vore ju superkul! det hoppas jag på :):)

Idag gör jag ingenting. Har stressat så mycket så nu får det vara bra. folket här åkte till jobbet och jag och Elton la oss i soffan och myser.


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: