Elton 2 månader

Tänk, idag har det gått 2 månader sedan Elton kom. Det har ju gått helt sjukt fort men på något vis känns det samtidigt som att han alltid varit här. Han är en sådan stor och central del av vår lilla familj redan (såklart) och jag kommer knappt ihåg hur det var när det var bara jag och Markus.
Han är det bästa vi gjort!

varje dag ger han oss så mycket glädje och kärlek och vi älskar honom så mycket! Han är ett av de vackraste små gossebarnen jag någonsin sett :)
Han är så snäll, äter, sover, myser, gnäller lite ibland om han har ont i magen eller behöver bytas på/matas/kramas men gråter så gott som aldrig. Helt otroligt enkel är han. Jag hoppas det håller i sig :)

Det jag ser fram emot mest med Radhuset är att vi kan erbjuda honom så mycket, han kan få ett eget rum och han kan ha sin egna lilla gunga på tomten :) Jag ser verkligen fram emot att se honom växa upp där, jag kan föreställa mig det och det känns helt fantastiskt!

Grattis på 2-månadersdagen min älskade lilla kille!



// Louise
Category: 3 Kommentarer

3 Kommentarer:

eva-li sa...

Grattis Elton!

Frida sa...

Åh, vad fint skrivet Louise! Blev lite tårögd... :) Det är så MAGISKT!

Louise sa...

haha vad söt du är Frida :)
Men det ÄR helt Magiskt med bebis :):) Håller med dig!